עדכון - גרסה 0.0.20

גרסה 0.0.20 כבר כאן!
העדכון המשמעותי הבא יהיה כבר היציאה מהבטא רשמית, והשחרור של התוסף ל-Firefox. בעדכון הזה התמקדתי בעיקר על תיקון דברים קטנים, שיפור יעילות ותאימות עם Firefox בעתיד. 

לצערי לא היה לי זמן מספיק כדי לבדוק את השינויים בגרסה זו לעומק, כמו שאני עושה בדרך כלל. אם אתם נתקלים בבעיה כלשהי, בבקשה לדווח לי דרך הטופס הזה.
למה אני מדגיש את זה? בגרסאות 0.0.17-0.0.18 התוסף האט את האתר, ועברו חמישה ימים עד שקיבלתי דיווח על זה. בחלון הזמן הזה מספר משמעותי של אנשים הסירו את התוסף. כמובן שאם הייתי יודע על הבעיה מוקדם יותר הייתי מתקן אותה מהר יותר. אז תדווחו! אין מה להפסיד.

אז מה השתנה?

הוספות:

  • שלושה סמיילים חדשים ל"השתמש בסמיילים ישנים".
שינויים:
  • הקטנת תגובות אוטומטית יכולה מעכשיו לפעול גם כאשר טעינת תמונות בגלילה פעילה.
  • תפריטי "תגובות ותת-ניקים" ו"אשכולות" מציגים את שמות המשתמשים מהר יותר לאחר הטעינה הראשונית.
  • אפשר לראות את תת-הניק המקורי של מישהו בריחוף מעל השם שלו.
  • ביצועי התוסף שופרו.
תיקונים:
  • קיצור הדרך למצב לילה מוסתר על-ידי הלוגו של האתר.
  • עיצוב תגובות אוטומטית גורם לרווחים מיותרים בתגובות.
  • סמיילים ישנים לא עובדים כאשר טעינת תמונות בגלילה פעילה.
  • למיון תגובות לפי לייקים לא אכפת מהסדר של התגובות.
  • התנגשות בין דירוג התוסף להתראת עדכון.

אמא גידלה גאון?
אפשר להציע רעיונות לתוסף דרך הלינק הזה:
https://goo.gl/forms/ctPSsxn1eLdFUwbq2
אפשר להציע כל דבר! אפילו קרוקודילים מעופפים. באמת שלא משנה לי.

תגובות