עדכון משני - גרסה 1.5.5

שלום!
זו גרסה משנית שנועדה בעיקר לסגור כמה פינות ופניות.

שינויים:

  • בהצצה לאשכולות - אם יש עמודים נוספים, הקישור מתחת לתגובה האחרונה מעכשיו מפנה לעמוד השני ולא לתחתית העמוד הראשון.
  • התראות מהתוסף לא יפעילו צליל משל עצמן (מעכשיו באחריות מערכת ההפעלה).
  • מכיוון ש-FxP חזרו להשתמש ב-Outbrain, עודכנה האפשרות להסתיר את Taboola לאפשרות להסתיר את Outbrain. 

תיקונים:

  • מצב לילה לא משנה את צבע הכותרת העליונה של FxP ואת הצבעים של "תצוגת פורום באשכולות".
  • מצב לילה גורם לכך שלא ניתן לראות את השעה שבה פורסמה תגובה.
  • הכרטיס שמופיע בלחיצה על הניק של המשתמש האחרון שהגיב ברשימת האשכולות מוסתר על ידי התוסף. 
  • גם כש"עצב גם את הצ'אט הפרטי" כבוי, התוסף עדיין מעצב הודעות פרטיות בממשק הישן.

בוודאי שמתם לב שאני משחרר עדכונים בתדירות נמוכה יותר בתקופה האחרונה. זה נובע מכמה סיבות. 
הסיבה הראשונה היא כי התגייסתי והזמן החופשי שלי הצטמצם מאוד. הסיבה השנייה היא כי אני גולש פחות ב-FxP (חפשו אותי ב-reddit) ולכן גם המוטיבציה שלי לעבוד על הפרויקט הזה ירדה. 
אם מישהו רוצה לאמץ את התוסף - יש לו אור ירוק ממני, הקוד נמצא ב-Github, ואני אפילו מוכן לנסות להסביר את הקוד המזעזע שכתבתי (סליחה!).
עם כל הכאב שבדבר, אני כבר לא יכול להבטיח שאמשיך לעדכן את התוסף ולעבוד עליו. 
תודה לכם על התמיכה והמילים היפות לאורך כל הדרך!

תגובות